Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Family Corner Nijmegen. Meer weten? Ontdek meer
maria
24 jun 2026 om 21:08
Dankjewel voor the verjaardag cadeautje!!!!! De best kapsalon van Nijmegen
Maya
22 jun 2026 om 20:34
snel bezorgd en heel lekker
Luuk
8 jun 2026 om 21:25
kapsalon smaakte prima, totdat ik harde niet identificeerbare stukjes erin vond, ik heb de rest van de kapsalon weggegooid
Davey
2 jun 2026 om 23:16
goed verpakt genoeg saus en lekker ras friet in Groesbeek nergens te verkrijgen of bestellen voor 35 euro voor een persoon bedankt
Pieter
31 mei 2026 om 20:57
Uitstekend
Kay
26 mei 2026 om 22:57
Het eten duurde wat lang. Maar eenmaal hier was het echt super!!
Peter
17 mei 2026 om 19:55
goede pizza.
Laluś
16 mei 2026 om 16:46
super !
Pieter
14 mei 2026 om 0:39
Excellent
Pieter
8 mei 2026 om 23:02
Excellent!
Peter
3 mei 2026 om 21:00
het eten is er altijd goed. moet dan wel 3 kwartier tot een uur wachten op het eten.
Riny
2 mei 2026 om 21:26
Het smaakte ontzettend lekker, en was meer dan genoeg. Voor mij staan ze op no 1 met alles. Lekker eten , vriendelijk personeel en bezorger.